tirsdag 16. januar 2007

Kurs

I dag har jeg vært på tillitsvalgtkurs. Grunnleggende sådant. Svært interessant, mer enn forventet. Det har skjedd mye den siste tida, og det er faktisk store forskjeller på avtaleverket i stat og kommune. Det var kanskje årsaken til at jeg følte jeg kunne være aktivt med i diskusjonene, ja hadde litt å bidra med endog. Det er et to-dagers kurs med en arbeidsdag i mellom, så i morra skal jeg jobbe i barnehagen, forhåpentlig på tur i skauen med "Hattifnattene". Gleder meg både til det og neste kursdag.
Var innom butikken på hjemveg. Måtte ha noen halstabletter for den såre halsen min, og noen godbiter til Trine!














Møtte ordføreren og fikk godord for leserinnlegget mitt om RV 35. Det var hyggelig!
Lite trasking i dag: 1486 skritt. (Spørs om de forsiktige stegene på hålken ble registrert)

Ingen kommentarer: