mandag 15. januar 2007

En liten oppsamling

Fredag: Skrittelleren kollapset! Den var ikke barnehagesikker! Når den største ungen slo seg løs fikk den kontaktvansker, av og på som et blinklys. Minner litt om mitt forrige yrke; soldatsikkert var kun runde stålkuler! Ellers var det dagen for kraftige diskusjoner, ikke alle var like "møre"!
Lørdag: Sår hals, syntes synd i meg sjøl. En liten handletur, kan ikke unnvære Dagbladet Lørdag! Mye TV-titting. Testet en annen teller: 2670 skritt.
Søndag: Fortsatt TV-titting. På ettermiddagen var jeg inspirert av søskenparet Haugli og måtte ta meg en kjøretur på glatta. Det var rett og slett for j...! Rota fram det jeg hadde av grovsalt og singel for å strø på de mest kritiske metrene (av 187) i oppkjørselen. Kom meg opp og fikk tak i litt mer singel, slik at jeg kunne føle meg rimelig sikker på å komme meg til jobben i dag! Fortsatt testing: 2494!
I dag: Det gikk faktisk greitt å komme opp bakken. Bilen logra litt enkelte plasser, men beveget seg mest i den riktige retningen. Glatt var det i barnehagen også. Mange fall men jeg registrerte ingen skader. Vrient å få til bål, måtte til slutt ty til "juks" som en av kollegene beleilig hadde tatt med. Supplerte lageret med strøsingel, vinter ser det ikke ut til å bli! 5750 skritt.

2 kommentarer:

Supernøtt sa...

Du får nesten meg til å få lyst på en skritteller... Men det spørs vel om jeg hadde blitt nedbrutt av resultatet. Jeg går til og fra bilen...

Johan sa...

Les den av hver søndag!