mandag 1. januar 2007

Den første!



Året 2007 er her! Vi har spist oss gjennom ei julehelg, og i morgen må vekta sjekkes. Kjenner på ryggen at kiloantallet har økt for mye. Normalt skulle jeg hatt enda en fridag før jobben kaller, men det skal være planleggingsdag i barnehagen i morra! Kan ikke la damene legge planer uten innblanding fra meg!

Dagen i dag har stort sett blitt brukt til ingenting! Hadde det vært en normalvinter burde jeg ha vært på isfiske. Har altfor mye som skulle ha vært gjort, og får blogge oppgavene slik at jeg legger litt press på meg sjøl: Må få ferdig protokollen fra årsmøtet i Hadeland Gjeterhundlag, sendt den ut sammen med kursinvitasjon. Deretter forberede styremøte (allerede torsdag) og årsmøte i Oppland Gjeterhundlag. Så innsatsen her blir nok noe labrere enn forutsatt! Godt nytt år til dere alle!

1 kommentar:

Supernøtt sa...

Godt nyttår til deg også! Jeg dristet meg på vekta i morges, men kom meg fort av igjen. Bedre lykke neste uke ;-)