fredag 12. januar 2007

11 januar

Ny dag endt. Etter å ha skrevet forrige post, var jeg ikke "helt mør". Hadde latt meg provosere av noe avisskriving, så provosert at jeg ikke klarte å la være å forfatte et leserinnlegg. Om RV 35 gjennom Jevnaker! I dag er jeg egentlig ennå mer provosert, når aksjonsgruppen truer med bygdeliste til høstens kommunevalg. Ei liste som fokuserer på en eller to saker har ingenting i et valg å gjøre. Det virker så enormt demokratisk, men er jo det stikk motsatte!! Veg og søppel! Ja, det er viktige saker, men hva med eldreomsorg, barn og unge, næringslivet. Uten et helhetlig program blir jo forpliktelsene fraværende. Ikke minst når de to sakene man satser på involverer aktører utenfor egen kommune.
Men på jobben var det trivelig, passe lang tur, eller kanskje litt for kort. Bålet bare litt kranglete, jeg fikk svidd brødskiva med salami og Norvegia! Mye morsom lek, det "den største ungen" virkelig fikk utfolde seg.
Som sagt turen var litt kort, bare 9634 på telleren i dag.

Ingen kommentarer: